Pro plnou funkčnost těchto stránek je nutné povolit JavaScript.

Kontaktujte nás

Jak vám můžeme pomoci?

Neváhejte - jsme tady pro vás, abychom odpověděli na všechny vaše otázky! Projděte si Často kladené otázky nebo se obraťte na naší přátelskou zákaznickou samoobsluhou Elišku.

Často kladené otázky
Jaký je rozdíl mezi plátnem vypnutým na rám a plátnem bez rámu a vypnutí?

Při objednávce sady si v detailu produktu můžete vybrat ze dvou variant - bez rámu a s rámem. Třeba po vytvoření obrázku jej ale stejně budete chtít mít v rámu. Je tedy lepší si jej nechat napnout profesionálně od nás. Lépe se pak na napnuté plátno maluje. Více informací najdete na stránce Rámování.

Jaké jsou rozměry obrazů?

Na našem e-shopu aktuálně nabízíme tyto rozměry v centimetrech: 40x50 a 80x100. Další rozměry pro vás připravujeme.

Jaká je průměrná doba doručení?

Průměrná doba dodání je 2-3 pracovní dny. Záleží na tom, jestli je plátno skladem. Obraz podle vlastní fotografie má delší dodací lhůtu z důvodu grafického zpracování na míru.

Obsahuje balení vše, co potřebuji?

Ano. V balení naleznete všechno, co k tvoření potřebujete. Nabízíme ale i různě příslušenství, které naleznete v sekci příslušenství ZDE.

V balení Vám něco chybí

Velmi nás mrzí, pokud vaše objednávka dorazila nekompletní. V případě, že vám cokoliv v objednávce chybí, obraťte se na nás prostřednictvím samoobsluhy níže, kde zvolíte možnost 08. Reklamace. Naše samoobsluha vás celým procesem reklamace kompletně provede. Uděláme maximum pro to, aby byla vaše reklamace vyřízena co nejdříve.

Lze odstoupit od smlouvy?

Odstoupit od smlouvy a vrátit zboží můžete do 14 dní od převzetí vaší objednávky. Odstoupit od smlouvy můžete pouze u obrazů z klasické nabídky. Obraz podle vlastní fotografie je personalizován na míru, proto toto zboží vrátit nelze. Veškeré instrukce k vrácení naleznete v naší zákaznické samoosbluze níže, pod 09. Vrácení zboží.

Barvy jsou jiné než na předloze

Předloha je pouze orientační. Barvy na předloze nemusí odpovídat barevnosti na obraze. Inkoustové barvy na papíře mohou mít rozdílnou barevnost oproti akrylovým barvám na plátně. Přesnější předlohu naleznete na našich stránkách v detailu každého produktu, kde si ji můžete stáhnout.

Podívejte se na všechny otázky v FAQ
Máte další dotazy? Zachrání vás naše zákaznická samoobsluha.

Naše Eliška vám ráda a ochotně odpoví na všechny vaše dotazy během nělikolika sekund! Jen prosím, žádné pamlsky, už jich měla dost.

Aby byly konverzace co nejefektivnější, připravte si prosím všechny potřebné informace, než budete s Eliškou komunikovat.
01. Stav Objednávky

Před zahájením komunikace si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • E-mailová adresa použítá k zadání vaší objednávky
Zkontrolujte stav objednávky
02. Potvrzení objednávky

Před zahájením komunikace si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • E-mailová adresa použítá k zadání vaší objednávky
Získejte potvrzení objednávky
03. Dotaz k platbě

Před zahájením komunikace si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • E-mailová adresa použítá k zadání vaší objednávky
Informace k platbě
04. Stažení faktury

Před zahájením komunikace si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • E-mailová adresa použítá k zadání vaší objednávky
Stáhnout fakturu
05. Změna doručovacích údajů

Před zahájením komunikace si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • Nové doručovací údaje
  • E-mailová adresa použítá k zadání vaší objednávky
Změna doručovacích údajů
06. Objednávka po telefonu

Před zahájením komunikace si připravte:

  • Vaše telefonní číslo
  • Vaše E-mailová adresa
  • Adresa pro doručení
  • Kódy / názvy produktů, které si přejete objednat
Objednat po telefonu
07. Storno objednávky

Před zahájením komunikace si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • E-mailová adresa použítá k zadání vaší objednávky
  • Číslo účtu pro případné vrácení peněz
Zrušit objednávku
08. Reklamace

Před zahájením komunikace si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • E-mailová adresa použítá k zadání vaší objednávky
  • Fotky reklamovaného zboží
  • Číslo účtu pro případné vrácení peněz
Reklamovat
09. Vrácení zboží

Před zahájením komunikace si připravte:

  • Číslo vaší objednávky
  • E-mailová adresa použítá k zadání vaší objednávky
  • Číslo účtu pro případné vrácení peněz
Odstoupit od smlouvy
10. Jiný dotaz

Před zahájením komunikace si připravte:

  • Vaše E-mailová adresa
  • Vaše telefonní číslo

Máte-li jiný dotaz, klikněte prosím na tlačítko Zadat jiný dotaz a zeptejte se mě na cokoliv. Ráda pomohu!

Zadat jiný dotaz
11. Tip pro nás

Před zahájením komunikace si připravte:

  • Vaše E-mailová adresa
  • Vaše telefonní číslo

Nenašli jste co hledáte? Dejte nám zpětnou vazbu.

Dát zpětnou vazbu
Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu

Neváhejte nás oslovit. Náš tým zákaznické podpory je připraven vám pomoci od pondělí do pátku od 9 do 15 hodin.
Napište nám e-mail a my uděláme maximum pro to, aby byl váš požadavek vyřízen co nejdříve.

Reklamace a vrácení

Veškeré instrukce k podání reklamace naleznete v naší zákaznické samoobsluze pod 08. Reklamace.


Oddělení reklamací

  • Na Zbytkách 158
  • Staré Mésto, 739 01
  • Česká republika
Zuty kanceláře

Sídlo společnosti

  • Westlogic s.r.o.
  • Olomoucká 267/29
  • Opava, 746 01
  • Česká republika

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě pod spisovou značkou oddíl C vložka 36070


  • IČ: 28637372
  • DIČ: CZ28637372
  • Číslo účtu:
  • CZK 2801384939 / 2010
  • € 2301384940 / 2010